سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

انتخابات

قدیمی ها خوب گفتند که "زمستان می رود روسیاهی به زغال می ماند"، این انتخابات هم گذشت و همانند بقیه صحنه های انقلاب مردم با حضور پررنگ، حمایت خودشان برای مرتبه ای دیگر اعلام کردند تا خدایی نکرده کسی را هول و هوا برندارد که این انقلاب مقبولیت ندارد و مردم طرفدار جنبش جلبکها هستند و از این حرفها.
در این مدت اتفاقات بسیاری را دیدیم و حرفهای بسیاری را شنیدیم که خوب است برای خود مرور کنیم.


1. بعد از حوادث و ریزش هایی که در انتخابات 88 رخ داد، نگرانی بوجود آمده بود که مردم نسبت به انتخابات دلسرد و دلزده شدند، که دلیل اصلی اش هم، بهم زدن قواعد انتخاباتی در سال 88 توسط عده ای قانون گریز بود، و همه دلسوزان فکر می کردند که حضور مردم چشمگیر نخواهد بود.

اما آنچه را که این انتخابات به همه ثابت کرد این بود که مردم ما حقیقتا پای این نظام اسلامی و رهبرشان سید علی خامنه ای ایستاده اند. هر چند که عده ای شیرینی جشن آنها را برایشان تلخ کنند.


2. مهمترین دستاورد این انتخابات بعد از سیلی دلچسبی که ملت ما به آمریکا و طرفدارنش نواخت این بود که، معادلات سیاسی کشور را تغییر داد و بقول روحانی مبارز و انقلابی پناهیان تاکنون در همه انتخاباتها رقابت بین گروههایی بود که عده ای به اصل نظام نزدیک و عده ای دور بودند و یا به قولی دیگر ولایت پذیران و ولایت ستیزان بود، و ما مجبور بودیم برای اینکه نظام به دست ضدانقلاب نیافتد به افرادی هم که خیلی انقلابی نبودند رای بدهیم.

اما در این انتخابات صحنه رقابت تبدیل شد، به رقابت بین ولایی ها و ولایی تر ها و به تعبیر دیگر انقلابی ها و انقلابی ترها.
که کمترین فایده اش مصونیت بخشی به نظام است و مورد دیگری که می توان به عنوان یکی دیگر از فواید ذکر کرد آرمانگرایی است که اگر هرکدام از مسئولین و متولیان نظام اندکی از اهداف عالیه انقلاب امام روح الله، به انحراف بروند با تذکرات و هشدارهای دلسوزان مواجه خواهند شد.


3. حذف شخصیتهای شاخص اصلاح طلبی از مجلس نهم، توسط مردم گواه بر این مدعا می باشد، که مردم ما ترجیح می دهند مباحث سیاسی از سطح مبانی و اصول به موارد روبنایی همچون افزایش کارآمدی و توسعه و پیشرفت ارتقا پیدا کند و بجای اینکه در مجلس اقلیتی باشند که برخی اوقات از آنها زمزمه همنوایی با ضد انقلاب به گوش برسد.

اکثریتی باشند که دغدغه خدمت رسانی و تسهیل قوانین برای رونق کسب و کار پایدار گفتمان آنها باشد.


4. کسانی که در فتنه 88 با لجاجت خود را از دایره نظام خارج کردند، فهمیدند که اگر در این انتخابات شرکت نکنند، مهر ابطال بر شناسنامه ملی گرایی خود زده اند.
بخاطراینکه به نظر حقیر تنها چیزی که ته کیسه این ها باقی مانده است. همین ملی گرایی و وطن دوستی است، چرا که آنها اسلامیت و انقلابی گری خود را در فتنه 88 به ثمن بخس به ضدانقلاب فروختند.


5. این انتخابات امتحان دیگری بود برای برخی از خواص، تا عیار بصیرت آنها مشخص شود، که شد و باز هم شاهد بودیم که بدنه گفتمان امام و رهبری، بصیرتشان از برخی از مدعیان بیشتر است.
باشد تا این بزرگواران درس عبرت گرفته و بیاموزند که در امتحان های اجتماعی و سیاسی قبل از ابراز عقیده و نظر، ابتدا حرفها و تشخیص های جوانان پیشرو ولایی را بشوند، بعد در میدان به عرض اندام بپردازند.


[ دوشنبه 90/12/15 ] [ 1:23 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب