سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

 

بخشی از اعترافات د.س در دادگاه بیمه: فقط یک میلیارد و نیم به حساب آقای "ر" ریخته شده بود و به غیر از این، من پولی به حساب کسی دیگر و کسی که از قوای حاکمه باشد، نریخته‌ام.

((بازم خدارو شکر/البته این یک و نیم رو رحیمی زمانی گرفته بوده که توی دیوان محاسبات بوده اگر این ادعاها درست باشه حالا که معاون اول دیگه معلوم نیست چقدر گرفته؟!!))


نادری وکیل رحیمی گفت: صحبت‌هایی که آقای «د.س» در دادگاه کرده است، کاملا بی‌پایه و اساس است یا این‌که حداقل از لحاظ آن‌چه که مربوط به آقای رحیمی می‌شود، بی‌پایه است.

((آخر نفهمیدیم منظورت چیه/ بنده خدا هول کرده!!))

 

تا دیروز میگفتی:

رئیس جمهور: در واقع کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آن دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه قانونی خود را انجام دهم و این حتما به کشور آسیب می‌زند.»

امروز میگی:

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی کشورمان در مراسم افتتاح چندین پروژه در استان کرمانشاه با اشاره به برخی مسائل پیش آمده در حوزه تخلفات اقتصادی  و متهم شدن برخی همکارانش گفت: هر کسی در هرجایی به هر اندازه ای تخلف کرده بگیرند و با آن برخورد کنند.

تکلیف قوه قضائیه آخر معلوم نشد.الیته این قضایی ها که کلا توی آفسایدن/ خدا به داد مملکت امام زمان و انقلاب مستضعفان! برسه

 


[ سه شنبه 91/3/23 ] [ 2:2 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب