سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

 

حاشیه نویسی بر سه نکته از بیانات آقامون

رهبری

آقا دو سه نکته در دیدار اخیرش به نماینده ها گفت که برای من مهمتر از همه جلوه کرد؛

 

1.«من و شما - بنده بیشتر از شما - محتاجیم به این که نیتمان را، دلمان را، هدفمان را بیش از پیش خدائى کنیم. اگر این شد، مشکلات حل خواهد شد.»

-یعنی اینکه نیتهای غیر خدایی بین این نماینده ها زیاد هست که آقا توصیه اشون میکنه به نیت خدایی/ ببینیم مشکل تا کجا رفته، اگر تا دیروز گیر می دادیم بر سر عملکرد، امروز باید تذکر بدیم به اصلاح نیتها و انتخاب نیت خدایی/ هجوم تمدن مادی غرب تا کجاها آمده!؟


2.«اگر انسان در این نظام الهى توانست رابطه‌ى خودش با خدا را مستحکم کند، به هر نسبتى که در این راه پیش برویم، بلاشک در مقابله‌ى با دشمن، موفقیتهامان زیاد خواهد شد؛ موانع برداشته خواهد شد؛ این را باید در نظر گرفت.»

-مخ و اصل مطلب هم همینه؛ اگر ما در یک سیستم مادی میخواستیم کار کنیم نیازی به توسل و توکل نداشتیم چرا که سیستمش طوری طراحی شده که امور به شیوه های دیگه پیشرفت و حرکت میکنه ولی توی یک نظام الهی که هدف و غایت مطلب دیگه است بغیر از تقویت رابطه عبد و مولایی نمیتونیم قدم از قدم برداریم/ ولی حیف که هنوز کمتر کسی به این باور رسیده که یکی از ابزارهای مدیریتی در نظام ولایی توکل و توسله / امیدوارم که نماینده ها این مطلب آقا رو فهمیده باشن.


3.«مجلس بایستى هم زنده باشد، هم سالم باشد؛ این دو خصوصیت در مجلس لازم است.»

- زنده بودن از سلامت میاد یعنی تا زمانی که یه موجود زنده سلامت و تندرستی نداشته باشه نمی تونه علائم حیات خودش رو بروز بده / توی این انتخابات حداقل از نماینده های شهر خودمون -اهواز- که سلامت انتخاتی که ندیدیم. یعنی برای کسب رای مردم همه کاری که کردن -زدو بند،خریدن رای،رعایت نکردن قانون، دروغ و ... - تا اینجاش بمونه/ نمی دونم حالا کسی که با عدم رعایت سلامت رای آورده و اومده توی مجلس آیا میتونه سلامت خودش رو توی مجلس حفظ بکنه یا نه؟ واقعا این یه سئوالیه. / شاید بتونن توبه کنن!!! خدا هم توبه اشون رو بپذیره!!! البته الان هم که ماه رجبه و چند وقت دیگه هم شبهای قدره احتمال پذیرش توبه شون هست / پس میشه امیدوار بود که بتونن توصیه آقامون رو رعایت بکنن/ جوجه آخر پاییز میشمارن / زمستون هم میره سیاهیش برای زغال می مونه/ هیچ ربطی هم به مطلب ما نداشتن.

 

 


[ جمعه 91/3/26 ] [ 1:1 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب