سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان


شعرخوب؛سلاح مداح است
به همت گروه هنری روضه/مرکزفرهنگی تربیتی عصر ظهور اهواز
سیزدهمین شماره روضه منتشر شد...


روضه13

محمد رضا بذری در مصاحبه اختصاصی با دوهفته نامه روضه گفت:امسال توفیقی بود در دیدار رهبری شرکت کردم و به نظرم پیامی که این جلسه سالیانه دارد ؛ اوج ارادت مداحان به رهبری  و همچنین رهبری به ستایشگران رو می رساند . یکی از نکات زیبای این جلسه پرحوصله بودن رهبری هنگام مداحی 7 یا 8 مداح در جلسه بود که ایشان با عشق به مدح ها توجه می کرد .
یک نکته جالب دیگه اینکه یکی از مداحان که در حال قرائت مدح در روز عید و میلاد حضرت زهرا بودند ؛کم کم فضا را به سمت و سوی روضه بردند که عکس العمل رهبر معظم انقلاب بسیار برایم جالب بود ، ایشان هم گریه کردن که حکایت از ایراد نداشتن اشاره به روضه خوانی در ایام ولادت داره.
مداح تراز اول کشوری در پاسخ به این سوال که:جایگاه شعر و انتخاب آن در مداحی و مناجات خوانی چگونه است؟ پاسخ داد:شعر به نظر بنده سلاح مداح است در مجلس داری ، شعر زینت جلسه اهلبیت است . لذا انتخاب شعر خوب به زیبایی جلسه مناجات می افزاید و اخیرا اشعار مناجاتیه قشنگی گفته شده که رهبری به اونها اشاره کردند.

در بخش دیگری از دوهفته نامه که به سخنان حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در هیئت روضه الزهرا اشاره شده می خوانید:
حجت الاسلام فرحزاد با تاکید بر فضیلت فرستادن صلوات در ماه مبارک شعبان فرمودند : حتی اگر ثوابی برای کثرت صلوات نباشد . این ذکر دو مزیت دارد . اول آنکه سبب خشنودی دل محمد (ص) و آل محمد (ص) می شود و دیگر اینکه اداء حق محمد (ص) و آل محمد (ص) ؛(چه حق کنونی و چه حق گذشته ای که بر ما دارند ) می شود .

در قسمت اخبار آن نیز با عناوین زیر مواجه خواهید شد:
دیدار برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رهبر انقلاب
سه توصیه رهبر معظم انقلاب در نخستین مواجهه با اینترنت به روایت محمد جواد لاریجانی
انتشار ماهنامه خیمه به سال دهم رسید
امام موسی صدر زنده است...


[ یکشنبه 91/4/11 ] [ 11:45 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب