سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

 

حسین قدیانی: از آنجا که گروه پایداری، با رفتار و گفتار صدر تا ذیل خود نشان داد که رای بیشتر حسن روحانی، برایش قابل هضم تر از فزونی آرای حاج باقر است، و از آنجا که ، آرای شیخ دپیلمات، برتری محسوسی نسبت به شهردار تهران دارد، خواستم پیشاپیش برتری نماینده آقای هاشمی را به ایشان تبریک و شادباش عرض نمایم! وقتی سیاست ورزی به سبک و سیاق این دوستان، بردش منجر به ظهور «مکتب ایران» شود، وای به حال الان که اصلح مد نظرشان در بهترین حالت سوم یا چهارم است!!

حقا که بخش عمده گرفتاری های ما از آن روزهای قبل از 3 ی تیر 84 شروع شد که رای و نظر علامه مصباح، برای بعضی دوستان مومن و حزب اللهی، بزرگ تر و مهم تر از انقلاب اسلامی و 300 هزار خون شهید شد… کاش کسانی که معتقد بودند؛ «اصلاح طلبان در صحنه نیستند و خطری ندارند» و متاثر از همین تحلیل کاملا درست و سنجیده (!!) به بلای تفرقه در جریان اصول گرایی دامن زدند، اینک پاسخگوی سیاست ورزی خود باشند.

گمانم آنچه گروه پایداری بدان عمل کرد، «تکلیف و وظیفه» نبود؛ «تفرقه و منیت» بود. بگذریم که محاسبه نتیجه و تدبر در فرجام کار، اساسا بخشی از تکلیف است. راستی! کسانی که می گفتند؛ «انتخابات، دوگانه سازش-مقاومت است و جلیلی تنها نماد مقاوت و انقلاب و ایستادگی و کربلا و مد نظر بزرگان و…»، چه جوابی برای طعنه این روزهای لوامین دارند؟! چقدر به ایشان گفتیم که پای مقدسات را به انتخابات باز نکنید که پس فردا اگر نامزدتان رای نیاورد، برندارند بگویند؛ «نه بزرگ ملت ایران به سر تا پای مقدسات»!! بارها در لفافه نوشته بودم، این بار به صراحت می نویسم؛ «گروه پایداری، نه در بیعت علامه مصباح، بلکه عملا در بیعت فرقه انحرافی است!!» و فی الواقع همین را می خواست فرقه انحرافی… اول شدن حسن روحانی!! تاریخ انقلاب اسلامی را اندازه خود، خوب خوانده ام.

هیچ گروهی اندازه گروه پایداری -خواسته یا ناخواسته!- مددرسان جریان فتنه و فرقه انحراف نبوده… هیچ گروهی نبوده! من معتقدم؛ آقایان هاشمی و احمدی نژاد اگر برای انبوه خدمات گروه پایداری به خود، «پیام تشکر مشترک» صادر نکنند، بی معرفتی کرده اند در حق این همه لطف سرشار پایداری به حجت الاسلام والمسلمین حسن آقای روحانی ولله حق با بزرگان نظام است… و شک باید کرد در ایمان بعضی از ایشان، در حزب اللهی بودن برخی دیگرشان! اگر ایمان شان به شکل ناخواسته در خدمت فتنه است، لیکن کاملا خواسته (!) و از خداخواسته یاری گر باند انحراف اند!

 

پ.ن:

-بنظر من به جای اینکه بگیم جبهه پایداری در بیعت فرقه انحرافیه بهتره بگیم انحراف در مبانی فکری این جریان وجود داره.

-نکته دوم اینکه بزرگترین دستاورد این انتخابات حذف این جریان از فضای سیاسی کشوره، که اگر خدایی نکرده سرکار می اومد همه را قطع و قمع می کرد و کسی را دیگر برای انقلاب باقی نمیگذاشت/خداروشکر برای این نعمت خیلی باید الحمدلله گفت.


[ شنبه 92/3/25 ] [ 10:46 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب