سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

 این روزا تیتر یک برخی پایگاههای خبری شده عکس صادق شهبازی و ماجرای تجمع تعدادی از حزب اللهی های معترض به عملکرد روحانی توی سازمان ملل، این ماجرا بهانه ای شده تا کسانی که عقده های انباشته شده از جریان "حزب الله" دارند، تخلیه کنند و به این بهانه کلیت این جبهه را تخریب کنند در این زمینه نکاتی به ذهنم میرسه که اشاره می کنم؛

 

1. به نظرم اصل این تجمع توسط بروبچ حزب الله توی فرودگاه صحیح نبود، دلیلم هم دیدگاه مقام معظم رهبری است. کسانی که توجیه نشدند را ارجاع می دم به گوش کردن این کلیپ.

 

 

2. در این عصر رسانه و ارتباطات این همه سایت و نشریه، چکاری است که میرید فرودگاه، بشنید توی سایتها و نشریاتتون مطلب و تحلیل خودتون رو بزنید.

3. کدهای رهبری را قبل از سفر به نیویورک توجه نکردید، وقتی آقا می گه "نرمش قهرمانه" یعنی اجازه کلی رو به روحانی داده، پس اصل قضیه زیر سئوال نیست. فقط اختلاف سر تدبیر روحانی برای این "نرمشه" که این ماجرا دیگه بلندشدن و رفتن به فرودگاه نداره.

4.به این سایتهای اصلاح طلب هم توصیه میکنم، از این فرصت سوء استفاده نکن و عملکرد اشتباه چند نفر رو پای همه نذارن و آخرشم بگم که؛"انصافم خوب چیزیه!"

 


[ دوشنبه 92/7/8 ] [ 8:15 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب