سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

علامه مصباح یزدی با تأکید بر اهمیت مسئولیت خطیر مقابله با انحرافات گفت: جامعه دارای نیازمندی‌های گوناگون است که هریک از آنها وجوب کفائی دارد، اما نیاز به اخلاق مهم‌ترین نیاز جامعه است که قابل مقایسه با دیگر نیازها نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آثار حضرت آیت‌الله مصباح یزدی، عضو خبرگان رهبری در دیدار با جمعی از اعضای شورای تهذیب اخلاق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به وضعیت جهان امروز گفت: در هیچ دوره تاریخی و برای هیچ امتی اسباب انحطاط و تنزل برای قشرهای مختلف تا این اندازه فراهم نبوده و عوامل تهییج غریزه جنسی که امروز برای افراد معمولی سهل الوصول است، زمانی برای شاهان هم میسر نبود.

 آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی خاطر نشان کرد: تنها عاملی که می‌تواند با این اسباب مقابله کند و از خطر آنها بکاهد، مسائل معنوی و اخلاقی است، وگرنه قانون، نیروی انتظامی و قوه قضائیه نمی‌توانند اثر چشمگیری داشته باشند.

وی ادامه داد: در مقابل این اسباب انحطاط باید فعالیت خیلی عمیق و گسترده صورت گیرد ودر غیر این صورت باید منتظرعذاب‌های شدید الهی بود.

 وی سقوط انسان از انسانیت را بالاترین عذاب دانست و گفت: فساد در زمینه‌های عقائد و ارزش‌های دینی بزرگ‌ترین فسادهایی است که جامعه را تهدید می‌کند.


[ یکشنبه 90/3/29 ] [ 1:51 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب