سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

فقط "پایداری ها" بخوانند

جبهه پایداری

هرجریان و حرکتی به دو مطلب نیاز همیشگی دارد. اول، بازخوانی مبانی گفتمانی و نقدر از درون دوم، بررسی تطبیقی گفتار با رفتار.
و هر جریانی باید سعی نماید مدت به مدت به این دو امر اهتمام ورزد مخصوصا پس از اتمام پروژهای راهبردی که برای نیل به اهدافش برای خود تعریف کرده است.
جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز به عنوان یک جریان ولایی و داخل در مجموعه اصولگرایی با تمام بار تقوا و معنویتی که در موسسین آن می بینیم بی نیاز از این مطلب نمی باشد. تشکیل این جبهه را که حقیر از موهبتهای الهی می دانم، که کمترین دستاوردش تغییر فضای سیاسی از «اصلاح طلب – اصولگرا» به «اصولگرا – اصولگرا» بود و این موهبت کمی نیست که سطح بصیرت مردم را ارتقا داد و فضا را برای انتخاب بین «خوب و خوبتر» در فضای "کلان گفتمانی" فراهم آورد، بر اعضای این جبهه لازم است اکنون که انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده، نسبت به این دو امر اهتمام ورزند تا خود را برای عرصه های دیگر فراهم کرده باشند. اما در همین راستا بیان دو نکته را لازم می دانم:


1. اولین برداشت که از مفهوم "نقد از درون" صورت میگیرد این است که موسسین جبهه دور یک میز جمع بشوند و به آسیب شناسی عملکرد خود بپردازند که البته این امری بدیهی و مفروض است اما آنچه که از بار معنایی "جبهه"، انتظار می رود مطلبی فراتر از این نحوه عملکرد است . جبهه پایداری امروز در عمر و زید منحصر نشده، چرا که خاکریزهای کوچک و بزرگ پایداری را در شهر به شهر ایران اسلامی مان مشاهده می کنیم. پس لازم است تا تدبیری اندیشیده شود برای بهره مندی از تمامی ظرفیت موجود و خود را محدود به حضرات و دوستان تهرانی نکنیم.


2. در بررسی تطبیقی گفتار با رفتار، احتمالا بهترین قضاوت را دیگران و یا به قولی "صف" می تواند انجام دهد. جوانانی که با دغدغه های بسیار چند ماهی است فکر و ذهن خود را به بزرگواران جبهه پایداری دادند و مدتی است که سخنان آنان را گوش می دهند اکنون که در صحنه مجلس شورای اسلامی، عملکرد جبهه را نیز مشاهده کردند وقت آن است تا کمی هم به دلسوزی های این جوانان گوش داده شود تا به ارزیابی منصفانه ای از تطبیق گفتار با رفتار در جبهه پایداری دست یابیم.


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 4:20 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

رهبرم سیدعلی


[ جمعه 91/2/29 ] [ 4:53 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

نشریه صراط

به گزارش موج چهارم از اهواز اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مدیریت دانشگاه پیام نور اهواز در صدد اعمال فشار به اعضای نشریه مستقل دانشجویی صراط می باشد. بر این اساس ایشان طی نامه ای که عکس آن را در خبر مشاهده می کنید از سردبیر این نشریه خواسته است تا در شماره های آتی پیش از چاپ، نشریه را برای بررسی و اعمال نظر به مسئولان این دانشگاه ارائه دهند. لازم به ذکر است که این رویه برای نشریات و به خصوص نشریات دانشجویی مرسوم نمی باشد و حکایت از آن دارد که دست هایی در تلاش هستند تا این نشریه پویای دانشجویی را از بین ببرند.

به نظر می رسد این اعمال فشار ها که بر خلاف قول های قبلی مسئولان دانشگاه می باشد، پس از روشنگری های است که این نشریه در ایام نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت داده است.

تصویر پاراف ریاست دانشگاه 

پاراف ریاست دانشگاه 


[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 2:14 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

نقد و بررسی فضای انتخاباتی دور دوم مجلس نهم در اهواز

مهندس فلسفی:باید گفت که فضای رقابتی بین نامزدهای انتخاباتی به پایان رسیده است و اکنون همه ی ما با یک دیگر رفیق و برادریم و هدفی جز ارتقاء و پیشرفت شهر نداریم.  فلسفی

نتایج بدست آمده از مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در میان شهروندان اهوازی بحث های فراوانی را به دنبال داشت.

در نشست بررسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به همت ستاد مهندس فلسفی با حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار گردید، یکی از موضوعاتی که به صورت جدی به بحث گذاشته شد، اشکالات وارده به فضای انتخاباتی و روال انتخابات در اهواز بود که مورد توجه حضار قرار گرفت همچنین عزم جدی دلسوزان شهر و حامیان مهندس فلسفی برای ادامه راه تا حصول نتیجه مطلوب که همان پیشرفت و تعالی شهر اهواز و برطرف شدن دغدغه های اساسی مردم مومن و شریف اهواز بود مورد تاکید جدی قرار گرفت. آنچه در پی می آید مشروح این نشست می باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 1:50 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

واکنش سارکوزی پس از دریافت خبر شکست انتخاباتی اش در بین هوادارانش:

"به اولاند باید احترام گذاشت. به وی زنگ زدم و تبریک گفتم؛ رئیس زمانی رئیس است که شکست را به عهده بگیرد. مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم و از این به بعد من یکی از شما خواهم بود می خواهم به فرانسوی‌ها بگویم از هر زمان دیگری به فرانسه علاقمند هستم. زندگی از شکست‌ها و پیروزی‌ها تشکیل شده است و موفق نشدم ارزش‌های مورد اعتقادم را پیروز کنم"


[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 1:13 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 

روضه12

روضه12

دوهفته نامه روضه، ویزه نامه ای است تخصصی با موضوع "هیات و هیات داری"  که توسط _گروه هنری روضه_ زیر نظر _مرکز فرهنگی پژوهشی عضر ظهور اهواز_ منتشر میشود.


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 7:36 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

من از همه، از همه کمیته‏ها، از همه پاسدارها، از همه معممین، از همه اهل منبر، از همه اهل محراب، از همه مسلمانها، عاجزانه، با کمال عجز و تواضع، استدعا مى‏کنم که 

این اسلامى که الآن به دست شما افتاده است وارونه نشانش ندهید؛

همان طور که هست عرضه کنید.

اگر اسلام را همان طور که هست عرضه کنید، دنیا قبولش مى‏کند؛ متاع خوبى است.

اما اگر چنانچه امروز خداى نخواسته ما یک جور عملى بکنیم که این عمل اسباب این بشود که بگویند اسلام این طور هست، بزرگتر خیانت را ما به اسلام کردیم.

این یک سفارش عمومى است که پیش من اهمیت دارد و باید عرض بکنم به همه، به همه قشرهاى ملت باید عرض بکنم با کمال دقت توجه کنید که؛ 

یک قدم خلاف اسلام نباشد، یک قدم.

 



[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 7:17 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

بهجت

دعایی از آیت الله بهجت برای رفع مشکلات معیشتی

آقا به ایشان فرمودند:«صبح و شب این دعا را بخوانید:

«اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بفضلک عن من سواک.»


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 7:8 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب