سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

رمزگشایی پیام آقا

آقا در تمجید از حاج عبدالله والی گفت:

«بعضی ها هستند، هر کاری می‌خواهند بکنند، قبل از اینکه کار انجام بگیرد، تابلویش را می زنند! مدتها این تابلو آنجاست، هیچ کاری هم انجام نگرفته. بعضیها هم نه، کار را انجام می دهند، هیچ تابلویی هم ندارد. کار مرحوم حاج عبدالله والی و شماها از این نوعِ دوم است، یعنی بی تابلو رفتید و برای خدا کار واقعی کردید، اینها خیلی با ارزش است. شما بدانید، اینجور کارهای بی سروصدا و خاموش و خالصانه، نه فقط برای شما پیش خدای متعال درجه و مرتبه درست می کند، بلکه در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می گذارد، مثل سیمانی است که در یک بنایی تزریق کنند و آنرا مستحکم کنند. با انجام اینجور کارهای مخلصانه، بنای جمهوری اسلامی مستحکم می شود بدون اینکه کسی بفهمد. یعنی وقتی در گوشه و کنار کشور، در بین مردم، کسانی هستند که کار را برای خدا می کنند، کار را مخلصانه انجام می‌دهند، دنبال هیاهو و جلب نظر این و تحسین آن نیستند، یکی از خواصش این است که اصلاً خود این بنا را مستحکم می کند، مثل روحی که در یک کالبدی بدمند. بنابراین، این کارهای شماها اینجور ارزش دارد ...»

-این بخش پیام اقا آب سردی بود روی جیگر سوختمون / کارفرهنگی ای رو که ما انجام میدیم هیچ کس تحویل نمیگیره و زیر مجموعه هیچ کدوم از بندهای بودجه ی کشور نیست / از طرف دیگه همه هم که ادعای کارفرهنگی دارند حتی باشگاههای ورزشی فرهنگی که عندِ فرهنگند!!! / و از طرف دیگه همه میگند اصل کار همینه-منظورم کار فرهنگی ما- از جوجه طلبش تا عالمای جلیل القدر که خداوند وجودشون رو برای اسلام نگه داره/ آقا با این حرفش یه کد برامون فرستاد / رمز گشائیش این میشه که / کار برای خدا خستگی ندارد، بی سروصدا کارتون رو انجام بدید برید جلو.



[ جمعه 91/3/26 ] [ 5:4 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 

حاشیه نویسی بر سه نکته از بیانات آقامون

رهبری

آقا دو سه نکته در دیدار اخیرش به نماینده ها گفت که برای من مهمتر از همه جلوه کرد؛

 

1.«من و شما - بنده بیشتر از شما - محتاجیم به این که نیتمان را، دلمان را، هدفمان را بیش از پیش خدائى کنیم. اگر این شد، مشکلات حل خواهد شد.»

-یعنی اینکه نیتهای غیر خدایی بین این نماینده ها زیاد هست که آقا توصیه اشون میکنه به نیت خدایی/ ببینیم مشکل تا کجا رفته، اگر تا دیروز گیر می دادیم بر سر عملکرد، امروز باید تذکر بدیم به اصلاح نیتها و انتخاب نیت خدایی/ هجوم تمدن مادی غرب تا کجاها آمده!؟


2.«اگر انسان در این نظام الهى توانست رابطه‌ى خودش با خدا را مستحکم کند، به هر نسبتى که در این راه پیش برویم، بلاشک در مقابله‌ى با دشمن، موفقیتهامان زیاد خواهد شد؛ موانع برداشته خواهد شد؛ این را باید در نظر گرفت.»

-مخ و اصل مطلب هم همینه؛ اگر ما در یک سیستم مادی میخواستیم کار کنیم نیازی به توسل و توکل نداشتیم چرا که سیستمش طوری طراحی شده که امور به شیوه های دیگه پیشرفت و حرکت میکنه ولی توی یک نظام الهی که هدف و غایت مطلب دیگه است بغیر از تقویت رابطه عبد و مولایی نمیتونیم قدم از قدم برداریم/ ولی حیف که هنوز کمتر کسی به این باور رسیده که یکی از ابزارهای مدیریتی در نظام ولایی توکل و توسله / امیدوارم که نماینده ها این مطلب آقا رو فهمیده باشن.


3.«مجلس بایستى هم زنده باشد، هم سالم باشد؛ این دو خصوصیت در مجلس لازم است.»

- زنده بودن از سلامت میاد یعنی تا زمانی که یه موجود زنده سلامت و تندرستی نداشته باشه نمی تونه علائم حیات خودش رو بروز بده / توی این انتخابات حداقل از نماینده های شهر خودمون -اهواز- که سلامت انتخاتی که ندیدیم. یعنی برای کسب رای مردم همه کاری که کردن -زدو بند،خریدن رای،رعایت نکردن قانون، دروغ و ... - تا اینجاش بمونه/ نمی دونم حالا کسی که با عدم رعایت سلامت رای آورده و اومده توی مجلس آیا میتونه سلامت خودش رو توی مجلس حفظ بکنه یا نه؟ واقعا این یه سئوالیه. / شاید بتونن توبه کنن!!! خدا هم توبه اشون رو بپذیره!!! البته الان هم که ماه رجبه و چند وقت دیگه هم شبهای قدره احتمال پذیرش توبه شون هست / پس میشه امیدوار بود که بتونن توصیه آقامون رو رعایت بکنن/ جوجه آخر پاییز میشمارن / زمستون هم میره سیاهیش برای زغال می مونه/ هیچ ربطی هم به مطلب ما نداشتن.

 

 


[ جمعه 91/3/26 ] [ 1:1 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 

بخشی از اعترافات د.س در دادگاه بیمه: فقط یک میلیارد و نیم به حساب آقای "ر" ریخته شده بود و به غیر از این، من پولی به حساب کسی دیگر و کسی که از قوای حاکمه باشد، نریخته‌ام.

((بازم خدارو شکر/البته این یک و نیم رو رحیمی زمانی گرفته بوده که توی دیوان محاسبات بوده اگر این ادعاها درست باشه حالا که معاون اول دیگه معلوم نیست چقدر گرفته؟!!))


نادری وکیل رحیمی گفت: صحبت‌هایی که آقای «د.س» در دادگاه کرده است، کاملا بی‌پایه و اساس است یا این‌که حداقل از لحاظ آن‌چه که مربوط به آقای رحیمی می‌شود، بی‌پایه است.

((آخر نفهمیدیم منظورت چیه/ بنده خدا هول کرده!!))

 

تا دیروز میگفتی:

رئیس جمهور: در واقع کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آن دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه قانونی خود را انجام دهم و این حتما به کشور آسیب می‌زند.»

امروز میگی:

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی کشورمان در مراسم افتتاح چندین پروژه در استان کرمانشاه با اشاره به برخی مسائل پیش آمده در حوزه تخلفات اقتصادی  و متهم شدن برخی همکارانش گفت: هر کسی در هرجایی به هر اندازه ای تخلف کرده بگیرند و با آن برخورد کنند.

تکلیف قوه قضائیه آخر معلوم نشد.الیته این قضایی ها که کلا توی آفسایدن/ خدا به داد مملکت امام زمان و انقلاب مستضعفان! برسه

 


[ سه شنبه 91/3/23 ] [ 2:2 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

دیشب رفته بودم شاه عبدالعظیم حسنی کنار ضریح مبارک آقا بودم که دیدم یه جونی اومد کنارم و ضریح رو گرفت. درست نمی تونست صحبت کنه. زبونش کلمات رو درست تلفظ نمی کرد. با همون حال خودش اول یه هزاری انداخت توی ضریح بعد باهمون زبونش شروع کرد به حرف زدن میگفت: "یا شاه عبدالعظیم حسنی به دادم برس حدود چند ماهه بیکارم بخدا میخام نون حلال برای زن و بچه ام ببرم، نذار دستم رو جلوی برادرام دراز کنم" هنوز این حرفش تموم نشده بود که یکدفعه یکی بهش گفت: "چکار میتونی بکنی؟ چکاری بلدی؟" خلاصه هنوز یک دقیقه هم از عرض حاجتش نگذشته بود که من شاهد بودم حاجت روا شد.
حالم متحول شد، احساس کردم این پیامی بود برای من و بعدش همتون رو دعا کردم.
بقیه اش رو دیگه نمی تونم بگم.......


[ جمعه 91/3/19 ] [ 11:8 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

ثروتمند

"" ثروتمندی می گفت: قانون برای فقراست! ""

 


[ شنبه 91/3/13 ] [ 5:54 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

با تمام همه حرف و حدیثها هنوز هم خوب حرف می زنی

بخشی از سخنان منتشر نشده احمدی‌نژاد در جمع نمایندگان مجلس‌نهم

این نکته بسیار مهمی است واگر این گم شود، همه چیز را از دست می دهیم. اصلا برای چی انقلاب شده؟ برای چی شما وارد انقلاب شده اید؟ آیا انقلاب شده که ما یک حکومتی درست کنیم و با هم دیگر حزب بازی در بیاریم و بجنگیم تا این، آن یکی را خراب کند و بیاید سر قدرت؟ هر کسی هم رسید سر قدرت، جیبش خودش و فامیل هایش را پر کند و بعد هم هزار نوع مسائل فرعی درست کنیم تا کسی به این چیزها توجه نکند. آیا برای این انقلاب شد؟ آیا برای این انقلاب شد که بخش عمده ای از مدیران ارشد کشور از جنوب شهر، از روستاها، از جاهای دور بلند شوند و بیایند بروند بالا نشین شهر تهران شوند؟ وقتی این افراد آمدند در مسئولیت، دو زار نداشتند که برای زندگی اشان خرج کنند، ولی بعد بشوند میلیاردر و صاحب کارخانه و تجارت! برای این انقلاب شد که برای گرفتن پست ها بزنند توی سر و کله هم و دین و خدا و پیغمبر و همه مقدسات را خرج کنیم؟حمدی نژاد گفت: انقلاب شده است برای انجام یک ماموریت الهی. انقلاب ما دنباله انقلاب پیامبر عزیز، حضرت محمد مصطفی (ص) است. این انقلاب درست شد تا ایران و بشریت را یک گام جلو ببرد به سمت نقطه موعود، یعنی به سمت هدف. این همه شهید و زحمت ها و هجران ها و تلاش های انبیاء در طول تاریخ نبوده که من حالا بیایم اینجا بنشینم و بگویم کسی هستم.


احمدی نژاد در پایان با بیان اینکه می خواهم یک شوخی هم با شما بکنم، اظهار داشت:ای کاش مجلس همین جا-ساختمان قدیم- می ماند. اینجا همه به هم نزدیک تر صمیمی تر بودند. حالا همه رفتند زیر آن هرم بزرگ! و 200 میلیارد تومان امسال بودجه گذاشته اند برای کار عمرانی مجلس! خدا بده برکت! 135 میلیارد هم گذاشنه اند برای دفاتر نماینده ها! نفری 450 میلیون تومان! خدا به داد همه ما برسد!


[ پنج شنبه 91/3/11 ] [ 6:51 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

دو فساد بزرگ مالی در زمان دولتی که می خواست ریشه کن فساد و تبعیض باشه!

ای کاش دولتی ها در این قضیه درگیر نبودن تا می توانستیم توجیهی برای آن بیاوریم.

محمود چکار کردی؟؟؟

چی فکر می کردیم چی شد!؟


[ پنج شنبه 91/3/11 ] [ 6:45 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

فسادمالی

↔مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا با بیان اینکه درخواست دارم برای روشن شدن افکار عمومی تمام نمایندگان مجلس، استانداران و مدیران کل به دادگاه بیایند و کارهایی را که کرده‌ام را بازگو کنند، گفت: اینگونه نبودم که وقتی من با افراد دست می‌دادم پول می‌گرفتند بلکه آنها از من پول می‌خواستند.


الف. گ افزود: می‌خواهم به عنوان یک متهم چند تذکر را به بعضی از مدیران جمهوری اسلامی بگویم مدیر واقعی کسی بود که در کربلای 5 شهید شد و امروز شما مدیران از روی خون او رد شدید و به راحتی دروغ هم می‌گویید، تطمیع هم می‌شوید پای سخنرانی هم که میان می‌آید خوب حرف می‌زنید و هنوز در جریان این رسیدگی به این دادگاه پشت پرده‌اید.


الف.گ: متاسفانه فضایی ایجاد شده که اگر به برخی از مدیران دولتی پول ندهی نمی‌گذارند کار کنی تازه همین مدیران هستند که عدالت‌خواه هم می‌شوند آنقدر حزب‌اللهی از آب درمی‌آیند که نمی‌شود با آنها کار کرد و چپیه به درو دیوار اتاقشان آویزان می‌کنند.


[ دوشنبه 91/3/8 ] [ 12:13 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

لبیک یا امام هادی علیه السلام

نقی زیباترین نام جهان است 


[ پنج شنبه 91/3/4 ] [ 6:19 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

آخرین تصاویر از حضور طلبه سیرجانی در اهواز

مسجدالغدیر 

طلبه سیرجانی

طلبه سیرجانی

طلبه سیرجانی

طلبه سیرجانی

طلبه سیرجانی


[ سه شنبه 91/3/2 ] [ 12:48 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب