آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سلمان آنلاين 
امام خامنه اي:

ما كه منتظر امام زمان هستيم، بايد در جهتى كه حكومت امام زمان(عليه الاف التحية و الثناء و عجل‌الله تعالى فرجه) تشكيل خواهد شد، زندگى امروز را در همان جهت بسازيم و بنا كنيم. البته، ما كوچكتر از آن هستيم كه بتوانيم آن گونه بنايى را كه اولياى الهى ساختند يا خواهند ساخت، بنا كنيم؛ اما بايد در آن جهت تلاش و كار كنيم.

با سلام - با عناوين زير به روزم:

1- موسيقي در فرهنگ ايراني - اسلامي:
"اگر جايگاه‌ موسيقي‌ در طريقت‌ و شريعت‌ مشخص‌ شود، روشن‌ است‌ كه‌ به‌ طريق‌ اولي‌ جايگاه‌ آن‌ در كل‌ جهان‌ اسلام‌ شناخته‌ خواهد شد"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-76.aspx

2-جريان انحرافي يا اختلاف عقيده و نظر
"تعجب مي کني از اينکه الف و جهان و تابناک، مطلبي تحليلي بر سخنان رهبري در 13/4/90 منتشر نمي کنند، کيهان از بين آن همه سخنان مهم، تيتري خنثي را انتخاب مي کند و در همه 3 روز بعد از اين سخنان در هفته گذشته، هيچ نکته و يادداشتي نمي نويسد. و البته رجانيوز به طائب و ذوالنور هشدار دلسوزانه مي دهد، اما بر اصل سخنان رهبري تحليلي منتشر نمي کند که بالاخره منظور رهبري از کساني که حرف غلط مي زنند اما مقابل نظام نايستاده اند، چه کساني است؟"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-77.aspx

3- استاد شريف زاده؛ دين با الزام هاي محض از دست مي رود:
"الآن نزديک به 32 سال از انقلاب مي‌گذرد، ولي ما پيوسته در مسئله حجاب و عفاف، عقب‌نشيني کرديم. وقتي انسان ملزم به کاري شود، بدون آنکه عقلش اقناع شده و قلبش ايمان آورده و به احساس رسيده باشد، يا از آن کار فرار مي‌کند يا اگر تسليم ‌شود، در معرض رياکاري يا عقده‌هاي رواني قرار مي‌گيرد"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-75.aspx

4-سفر به سوريه - ديدار با فلسطينيان مقيم اردوگاه يرموك:
"اگر اقتدار ايران افتخار آميز است اين افتخار به خاطر حس قومي و ملي نيست بلكه از اين جهت اهميت دارد كه اقتدار ايران قدرت اسلام است"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-73.aspx

5- انقلاب اسلامي و استحاله نام ايران:
"امروز مي گوييم ايران، نه ايراني که قاجار و پهلوي خواستند و غربي ها پسنديدند، بلکه ايراني که بيش از هر نامي يادآور آزادي و آزادگي در سايه اسلام ناب و مکتب اهل بيت است"
http://salmanonline313.blogfa.com/post-78.aspx