mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سلمان آنلاين 
شما چرا براي تبيين و شناخت حقايق اشخاص را محور قرار ميدهيد؟ اگر اينطور باشد که رهبري معظم تعابيري به مراتب والاتر را براي دکتر احمدي نژاد بکار برده است.
حضرت آقا خطاب به مردم و نسبت به انتخاب دکتر احمدي نژاد ميفرمايند:
"اكنون به بركت الطاف كريمانه‌ي حضرت حق – جلت الائه – و دعاي مستجاب حضرت ولي الله الاعظم روحي فداه، همت مردم عزيز، دور تازه‌ئي از مديريت را در كشور ما رقم زده و ميدان را براي تلاشي نو و مديراني تازه‌نفس، گشوده است."
"ملت ما با اكثريتي قاطع، شخصيتي انقلابي و دانشمند و مديري شايسته و كارآزموده و داراي سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌هاي گوناگون را، به رياست جمهوري برگزيده است. سخن صريح و قاطع و صادقانه‌ي ايشان در تعهد به خدمتگزاري و رفع محروميت و مبارزه با فساد، و لحن افتخارآميز ايشان در پايبندي به اسلام و آرمان‌هاي انقلاب، كه با منش مردمي و ساده‌زيستي همراه بود، دلها و آراء مردم را متوجه ايشان كرد."

http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=178
همچنين سيد حسن نصرالله درپيامي تاکيد دارد:
"من بايد تاكيد كنم كه انتخاب دوباره شما موجب اميد در دل همه مستضعفان و مجاهدان و مبارزان و ستيزه جويان با استكبار و اشغالگران و موجب اميد تازه ايي در دل مردم ايران شد."
"انتخاب دوباره شما موجب ادامه اعتماد و اطمينان به آينده و ايمان به قدرت پايداري در برابر ظالمان و موجب يقين به پيروزي وعده داده شد."
http://www.president.ir/fa/?ArtID=16937